გაკვეთილის გეგმა


მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი: შორენა ახვლედიანი,   29001020117
სწავლების საფეხური/კლასიIV კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 6
გაკვეთილის თემა:  ჩვენი ხევი
წინარე ცოდნა: რევაზ  ინანიშვილის ბიოგრაფია, შესწავლილი მოთხრობები: „ბედნიერება“ და „ვაშლის ხე“
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლე შეძლებს მხატვრული ნაწარმოების შინაარსის  სიუჟეტური ხაზის თანმიმდევრობით გადმოცემას. მოსწავლე იყენებს ყოფითი სიტუაციების აღწერისას სწორ გრამატიკულ ლექსიკას.


აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
კლასის ორგანიზაბის ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსები
დრო (წთ.)
1
A ფაზა-გამოწვევა
აქტივობა 1.
ა)მოსწავლეთა მოტივაციის გაზრდა,
ბ)ცოდნის გააქტიურება.
გ) გონებრივი იერიში
კითხვა-პასუხი
1)გაიხსენეთ რ. ინანიშვილის მოთხრობები „ბედნიერება“ და „ვაშლის ხე-პერსონაჟები
2. რა იყო ავტორის მთავარი სათქმელი
მთლიანად კლასი
ფლიბჩარტი, ცარცი
10 წთ
2
B ფაზა-
სიღრმისეული წვდომა
აქტივობა2.
ტექსტზე მუშაობ
ტექსტის წაკითხვა ეპიზოდების მიხედვით. შინაარსის გადმოცემა

ინდივიდუალური
სახელმძღვანელო
12 წთ

აქტივობა 3.
კითხვა-პასუხი, ეპიზოდების დასათაურება.   
მოსწავლეები ჯგუფებში დაუსვამენ კითხვებს ეპიზოდებს, შეფასდება თითოეული ჯგუფის ნამუშევარი, აირჩევა საუკეთესო კითხვები, რომელსაც თავად გასცემენ პასუხებს,ასევე მოახდენენ ჯგუფებში ეპიზოდების დასათაურებას, აქაც ჯგუფების მიხედვით შეირჩევა საუკეთესო დასათაურებები.
ჯგუფური
ფორმატის ფურცლები,
ფლომასტერები, დაფა და ცარცი
8წთ.

აქტივობა 4.
პრეზენტაცია თემაზე „გამიგია თუ გამიგონია“
შეძლებენ ენობრივ-გრამატიკული ნორმების სწორად გამოყენებას.
მთელი კლასი
კომპიუტერი
1წთ

C ფაზა-(15წთ) შეჯამება
   აქტივობა 5. სახალისო თამაში გონების სავარჯიშო
"ვინ უფრო სწორად, ვინ უფრო სწრაფად“
.
ფლიბჩარტზე ჩამოწერილია 6 წინადადება, სადაც გამოტოვებულია ზმნები: (გამიგია თუ გამიგონია) . თითომ თითო წინადადებაში უნდა ჩაწეროს შესაბამისი ზმნა. სამუშაოს დასრულების შემდეგ ფლიბჩარტზე წინასწარ დაწერილი სწორი პასუხებით მოსწავლეები შეამოწმებენ თავიანთ ნამუშევარს .
ინდივიდუალური
ფლიბჩარტი, მარკერი
4 წთ

აქტივობა 6- ტესტირება (ქვიზი)
ა) მოსწავლეები გაიაზრებენ საგაკვეთილო თემას
ბ) ტესტირებას გამოვიყენებ,როგორც განმავითარებელი შეფასების ინსტრუმენტს
მთელი კლასი
ტესტები
7 წთ.

საშინაო დავალება
შედგინონ 4-4 წინადადება ზმნების,( გამიგია თუ გამიგონიას)გამოყენებით


1

შეფასება


შეფასები რუბრიკა
2

გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები/ეროვნული სასწავლო გგმით მისაღწევი შედეგები/სტანდარტი :
მიმართულება-ზეპირმეტყველება
ქართ. IV.1. მოსწავლეს შეუძლია ადეკვატურად აღიქვას სხვადასხვა სახის ტექსტი და გადმოსცეს მათი შინაარსი.
    შედეგი თვალსაჩინოა,თუ მოსწავლე
Ø  მიჰყვება მხატვრული ნაწარმოების ხაზს და თანმიმდევრობით გადმოსცემს ფაქტებსა და მოვლენებს.
ქართ.IV.2. მოსწავლეს შეუძლია გამოხატოს საკუთარი დამოკიდებულება მხატვრული ნაწარმოების მიმართ.
შედეგი თვალსაჩინოა,თუ მოსწავლე:
Ø  მონაწილეობს მხატვრული ნაწარმოების შესახებ გამართულ დისკუსიაში.
ქართ.IV.4. მოსწავლეს შეუძლია შესაბამისი ენობრივ-გრამატიკული საშუალებების გამოყენება კონკრეტულ სამეტყველო სიტუაციაში.
     შედეგი თვალსაჩინოა,თუ მოსწავლე:
Ø  ყოფითი სიტუაციების აღწერისას სათანადოდ რთავს მეტყველებაში სპეციფიურ ლექსიკას.


შეფასება: 

ხელმოწერა: 
თარიღი: 


Комментариев нет:

Отправить комментарий